Sattans jävla knän!

Jag hatar måndagar, då är det idott.
Det spelar ingen roll vad vi ska göra på idrotten så kan jag knappt vara med på nåt.
Jag har haft problem med mina knän sedan jag var liten. Knä skålen viker sig när jag springer tex.
Jag har ju fan opererat knäna 2 ggn men ingen av dem har hjälpt nåt :S Jag hatar verkigen mina knän, jag som älskar sport. Om jag hade bra knän hade jag spelat fotboll eller handboll idag.

Första ggn jag opererade blev det ett 19 cm långt ärr och typ 3 cm brett.
Jag hatade att gå i kjol eller shorts för att folk glodde som fan.
Har ni aldrig sett ett ätt förut?

Nu är det iaf bättre, ärret ser lite bättre ut. Andra ggn jag opererade så satte dem häftstift i knäna så det inte skulle bli ett lika stort ärr iaf. Bra det ju.

Jag blir bara arg över att dem inte kunde göra något annat åt det, nåt måste väl funka?
Nån jävla kirurg i Sverige måste väl kunna fixa det?

Vill också spela fotboll, jag vill oxå kunna göra allt på idrotten som alla andra.!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bryr sig om dina knän

2008-03-22 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0