Mys dag med tjejerna.

Har inte alls gjort mycket idag, fikade med Eve, lina, Sara, filippa och Johanna efter skolan.
Mycket mysigt.
Efter det hängde sara, eve och lina med hem te mej, käkade tacos och tog det lungt :)

Nu sitter jag hemma och väntar på att daniel ska komma hit, han har varit och kollat på ishockey med sina handledare hela kvällen och käkat lite på tapas papas.
Så han kommer till mej inom en timme hoppas jag :)
 
Imorn blire lungt, sover nog hos Pappa förmodlingen med älsklingen.
Så det blir en riktigt mys kväll framför brasan och kolla på melodifestivalen.

Jag älskar dig Daniel, <3image22

Tjejerna och jag förra sommaren, glömmer aldrig den kvällen <3
älskar er bruds! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0