lördag lördag..

Ikväll är det final i melodifestivalen, blir att kolla på det med älsklingen.
Är hemma själv ikväll, pappa och anna-karin är i örebro.
Mysigt att får vara själv med dig älskling.

Har inte alls gjort mycket idag annars, vaknade klockan 8 imorse!!! Trodde att den var typ runt 10 men nejda..
Fan jag vaknar jämt tidigt på helgerna nu för tiden, hatar det!

Var ute i tuna park med mamma och syrran och tittade lite och sen inne i stan.
Hittade 2 jackor jag skulle vilja ha till våren, får se om jag får dem sen kanske :)

Daniel.
jag glömmer aldrig den 19 december 07. Du hade bjudit ut mej till stora sunby för att festa med din polare Marcus, jag kommer ihåg känslan i magen jag hade den dagen. Jag var jätte nervös inför att träffa dig, det skulle bli första ggn. ( annars har vi träffats i skolan och så )
Du var liksom känd för fyllot, för varje ggn jag träffade på dig en helg var du alltid full. Men inte den här onsdagen iaf, du mötte mej vid kloster kyrka. Och vi gick till eran buss, 213 västermo.
När vi kom hem till dig gick vi ner till ditt rum, och började dricka lite smått. det var lite smått stelt där, jag visste inte vad man skulle prata om riktigt.
Den kvällen hos Marcus var första kvällen jag umgicks med dig mer än vänner..
Började så småningnen om få starka känslor för dig ju mer vi umgicks och pratade med varandra.
jag tror att vi messade kanske 30 sms varje dag och pratade i telen en timme varje dag. Men jag ångrar inte nåt<3
& bättre kunde jag inte hitta, för du är bäst! Du är så sööööööt, du hjälper till med allt. Du skickar god natt sms varje kväll när vi sagt hejdå i telefonen.
Jag är den lyckligaste på denna jord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0