lång och tråkig dag.

Idag känndes det verkligen som det,
dem 2 senaste veckorna har det knappt varit någon i skolan. ( min klass)
Denise och jennie ge för fan inte upp skolan bara. ett år kvar ju!!!

Var på sånt irriterande hurmör idag, vill helst inte säga varför.
Käkade lunch med farmor idag, hon bjöd mej :) Vi åt på bambo city sen efter en god måltid så simmade jag en timme med Jessica i badhuset.

Skulle hängt med hurtig på fest ikväll men det blev lite strull så jag blir hemma ikväll.
ganska skönt, har inte vart själv hemma på ett tag. Antingen är jag med tjejerna elr älsklingen.
Så ska sätta på lite Vänner snart och kolla klart dem 2 sista säsongerna.

Just det, igår färgade Johanna min utväxt. Det var kul och träffa dig gumman :)<3
Sen kom daniel och sov hos mej <3

// E

Kommentarer
Postat av: Johanna Söderlund

Det var kul att träffa dig också=)

2008-03-20 @ 20:59:44
URL: http://barajohannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0