BRUDS <3

I tisdags sov jag hos Liniiiii <3
Var på stan med eve heela dagne igår, först shoppade vi, sen åkte vi en liten buss tur och hälsade på älsklingen när han jobbade. :)
Åkte till stan och solade sedan! <3333333333 Mycket skönt :)
Idag var jag på stan med Helen, käkade lite och hon shoppade.
Daniel kommer och hämtar upp mig runt halv 6, ska åka ut te colle och helen och fixa en sak, sedan hem te daniel i stora sunby och sova kvar där :)

Får se hur det blir imorn och så. Kanske är med VD eller så blir det väl nåt annat.

Det blev en hel dag med eve igår iaf, men kul vare.
Och lina o jag satt och snackade om sommaren 2006. Det spelar ingen roll hur 2007 var eller hur 2008 kommer bli, för sommaren 06 kommer ALLTID  att vara den bästa eller vad säger du Lina`?
Då var vi tjejer varje dag i 2 och en halv månad och så jävla kul vi hade asså. Obeskrivligt <3
Alla cykel turer på dagarna och kvällarna överallt. Nu är det ju annorlunda, man jobbar en hel del på sommaren oxå.. Tänk för 2 årsen, sista året på högstadiet var fan den bästa. Helt underbart <3 ge mig det!!!!

Men jag är glad över hur jag har det idag, har världens bästa vänner och pojkvänn. Det finns bara en önskan nu, jag vill ha sommar så jag kan fylla 18 år .

JAG ÄLSKAR ER VÄNNER, STÄLLER ALLTID UPP DÄR FÖR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0