2/1-08

Hejhej :D

Nyårsafton vart helt okej, var med hurtig, marre och jessica bla :D Var på fest och sådär..
Sen drog man ner te stan och kolla fyrverkerierna och träffade fyllot jesper hahah! HAn va ASS full! Han va typ den roligaste på hela kvällen :P

tack för en trevlig kväll ni som jag träffade :) <3
idag har jag solat med johanna, mymy ;) <3
Senare träffade jag lisa halling, och rebecka och jennie satt med oss en stund :) Nice!
Träffade även sofie en snabbis idag på stan <3

Sitter hemma hos carro nu, hon pratar med Lill hurtig å jag nördar på datan ;)
Ush skolan börjar på måndag igen :/ Palla !:O

I helgen är jag med bla Daniel och så <3
Ha det bra ! Pusspusss

Du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0