Söndag eftermiddag

Hejhej!

Det var ett tag sen jag skrev här, har inte varit hemma så mycket så jag passar på och skriver nu när jag ändå sitter vid datan en stund idag.
Daniel åkte till Idre i torsdags så har inte träffat han sen i onsdags :/ Har saknat han hur mycket som helst, <3

I fredags umgicks jag med Carro, Johan och Lill hurtig hemma hos mej,
tog det mest lungt. Ocg igår kom Becca till Etuna ( gustavsson) så vi var hos mej, sen träffade vi rebecla lantz och Lisa halling på kvällen och gick på bio, kollade på Försoning.
Senare kom eve och Carro en stund till mig.

Trodde inte att det skulle bli så här svårt att vara utan dig i 5 dagar men nu saknar jag dig så otroligt mycket asså, önskar att du vore här hos mej.
Men vi ses ju imorgon <3

Fick reda på en grej igår som jag blev ganska upprörd över, är man bästa kompisar gör man inte s som du gjorde, jag är så trött på dig just nu, allt ska alltid handla om dig. Börja tänk på dina kompisar istället...

Börjar bli trött på folk som ni, som bara bryr sig om sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0