Hemma hos Carro

Sitter hemma hos carro nu.
Träffade helen en stund, fika och prata skit, jag vet. som vanligt ;)
Träffade vd på stan :D Nicigt, längesen man såg dej :(

imorgon ska jag vara med Carro och Lina.
Hoppas att vi kan prata ut om allt och försöka lösa saker och ting.
För tiderna med er saknar jag otroligt mycket, ni ska bara veta.

Som sagt, minnena lever kvar.

Alla hjärtans dag på torsdag med, ska vara m,ed Hurtig miin och myyyysa <3 :)
Hemma hos han då :) I helgen blire bara daniel för det mesta, ska hem te hans pappa på lördag å sen fira min syrra på fredag. haha shit han ska få träffa min farmor med nu :D

 Längtar till att få vara me dig Daniel , du betyder ! <3
love you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0