helgen överstökad

Äntligen var helgen över, har jpbbat hela helgen tyvär men nu är den över.
Och på torsdag får jag jullov till den 7 januari skönt det ska bli.

Alla frågar vad man ska göra på nyår, jag ska vara med helen och daniel det är den enda jag vet.
Helens kille ska ner till småland så jag har lovat hon ska vara med mig och daniel, hon ska absolut inte sitta hemma själv iaf! Sen vet jag inget mer, kanske blir lungt, laga mat och sånt bara det visar sig det är ett tag kvar.

annars kollade jag idol med sara, johanna, eve och carro hos mig i fredags, Käkade först pizza köpte godis sen gick vi hem till mig och satt i källaren och hejade på kevin och han vann ju!
På lördag kväll var jag hemma bara och igår åkte jag till daniel efter jobbet. Det kändes som att vi inte träffat varandra på flera månader, för vi stod och kramade varandra hur länge som helst! Hade saknat honom.

älskar dig mest av allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0