det här är så typsikt johanna

Oftas när jag är med Johanna kan hon slinka ur sig lite roliga frågor som tex :

OMG! vad skulle du göra om ---- kom och plingade på din dörr?
Eller:
Asså emelie vad skulle du göra om ett fyllo kom fram till dig på stan och ville kyssa dig`?

haha kanske inte exakt såna frågor men det börjar oftast med omg, sen fortsätter hon :)
har inte känt dig mer än 3 år kanske, men jag känner dig ganska bra, och du är alltid lika rolig när du kommer med dina knäppa frågor haha.

men jag tycker om dig för det söderlund <3


Kommentarer
Postat av: j

hahah jag är som jag är! ÄLSKAR DIG!! <3:):):)

2008-12-25 @ 07:55:26
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0