13/12-08

Hur träffades ni första gången?
i skolan, fast vi började  umgås ett år efter att jag vetat vem han är J
Hur länge har ni vart tillsammans?
1 år den 28 december
Är hon/han äldre eller yngre än dig?

Han är äldre, ett år.
Föll du för honom/henne direkt?
Svårt först var vi bara kompisar, sen ju mer vi började träffa varandra föll jag för honom.

Vad är det  finaste han/hon sagt?

Att han älskar mig är det finaste man kan säga till varandra tycker jag. Men han säger alltid söta saker typ som att jag är det vackraste som finns m.m

Hur ofta pratar ni i telefon?

Vi pratar i telefon varje dag såklart ;)

Vem ringer oftast?

Både och vi brukar turas om.

Vad är det gulligaste han/hon gjort mot dig?

När han gav tavlan till mig på 6 månaders dan, jag började gråta!

Hur ofta ses ni?

Oftast hela helgen, + nån gång i veckan.

Bor ni långt ifrån varandra?

Nja, han bor 2,5 mil bort, men jag tycker det är jätte långt !




Har du lånat hans/hennes kläder någon gång?

Jaa självklart:D

Har han/hon lånat kläder av dig nångång?

Haha nej det har han nog inte gjort, elr jo min Rolling Stones tröja.

Vad skrev han/ hon i sitt senaste sms ?

Okej sötnos det ska jag, längtar jätte mycket, älskar dig som fan.

Vad skrev du i ditt senaste sms till han/henne?

Ringer du mig ikväll? Älskar dig !

Hur ofta tänker du på honom/henne?

Varje dag, hela tiden.

Vad gillar du mest med hans utseende ?

Jag älskar allt på daniel, men mest rumpan, ögonen och munnen! ;)

Vad gillar du mest med hans/henns personlighet?

Att han är så romantiskt! Det trodde jag aldrig att han var innan vi blev tillsammans.

Hur avslutar ni era samtal`?

Jag älskar dig puss hej!

Tror du att de kommer att vara ni för alltid?

Jaa det hoppas jag, allt känns lika bra nu som för ett årsen
<3

jaha då var det lucia idag, kommer ihåg förra året på lucia, det gör nog carro och eve med kan jag garantera, det var då som jag och daniel började sms:a jätte mycket med varandra och bestämmde att vi skulle ses :) Tänk vad fort tiden har gått, & jag älskar han fortfarande lika mykcket idag som för ett årsen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0