1 helt fantastiskt år tillsammans med dig <3

& jag har aldrig mått bättre,

Ett år med daniel idag och det här året har gått sjukt fort måste jag säga,
Kommer ihåg när jag skulle träffa dig första ggn, vi skulle mötas utanför klosterkyrka den 19 december.
Men du hörde aldrig av dig och jag trodde inte att du skulle komma, men det gjorde du.
Allt gick så himmla fort men det ångrar jag inte för då kanske det aldrig blivit du och jag`?
Jag älskar dig s grymt mycket och kan inte ha en bättre pojkvän än digm du är så romantiskt och är så gullig mot mig hela tiden det har inte gått en enda dag när vi inte sagt till varandra att vi älskar varandra, det säger vi varje dag hela tiden.  Det är du & jag älskling, vi är nämnade att vara ihop vi är det perfekta paret ihop! Inget kan skilja oss åt,
& jag hoppas på ytterliggare flera år tillsammans med dig, så vi kan flytta ihop och en dag förlova oss med varandra jag skulle inte tveka en sekund! Vill skapa mig en framtid med dig min älskling,
För varje dag jag träffar dig älskar jag dig mer, och jag har aldrig älskat någon så här mycket förut & jag har aldrig varit så här kär och galen som jag är i dig, du gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden.

Jag älskar dig daniel otroligt mycket
& det vet du att jag gör.
Kan inte tänka mig ett liv utan dig, & jag hoppas jag får flera år med dig.


en bild säger mer än tusen ord <3

Kommentarer
Postat av: becca

grattis .

2008-12-28 @ 22:27:13
URL: http://laantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0