skolstart

Stan med eve,lina och carro igår. Inhandlade ett nytt skolblock och typ 4 tröjor(A) som vár på rea och kostade endast 29 kr!! Vilket fynd va? Men fan när vi gick in i bok handel och skulle köpa nytt skolblock då slog det mig att skolan faktist börjar om en vecka, hallå en vecka! Vart har den här sommaren tagit vägen, jo jobbat kan man säga. I 6 veckor sen var det endast 3 veckor kvar, och vi haft fintväder då? Nej, det var bara en vecka som det var fint men sen kom allt regn. '

Kände sån ångest så jag köpte även brun utan sol, eftersom daniel vill att jag ska tagga ner på solningen så ska jag försäka göra det och sola bara en ggn i veckan typ, och han har lovat att inte röka i närheten av mig och bara på fester.
Eftersom jag ska börja räkna points nästa vecka så kan jag inte festa för mkt det har jag egentligen aldrig gjort men jag och daniel festar aldrig, vi gör oftast annat istället, umgås och bara tar det lungt, det är jäkligt skönt det med. Så han kommer inte röka så mycket då heller.

Aja men om 6 dagar drar då skolan igång och det är äntligen sista året!
Så om ett år är det jag som springer ut ifrån skolan och äntligen tar studenten :)
Hoppas inte att det blir allt för plugg, det skulle inte förvåna mig om det skulle bli det bara för att det är sista året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0