SEX SEX SEX



var nyss på denna bio med lina och eve. Den var riktigit bra, verkligen värd att se.
Den höll på i två och en halv timme men det kändes inte som det.
Man kan ju säga att den hanldade om sex då, heeeela filmen. SEX SEX SEX.. Men den var riktigti rolig :)
På vägen hem snackade vi lite och skojja lite om hur vi kommer se ut i 50 års-åldern...
Jag skulle vara Charlotte  ( hon med brunt hår, jag och daniel kommer vara lyckliga hela tiden och skaffa barn, haha :D)  och lina skulle vara carrie, eftersom det var lik henne och henns kille adde.  Och eve skulle vara miranda, vi sa det bara så. Och till slut sara, hon skulle vara samanta, haha :D  
Fatta om vi fortfarande om vi är kompisar om 20 år?  och är som dom? Skulle vara roligt att veta hur ens liv ser ut då, har jag barn, är jag gift vad jobbar jag med?

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi kommer föralltid att vara vänner, hoppas jag :P

2008-08-09 @ 12:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0