nu har mitt sommarlov börjat.

3 veckor på sjukhuset och 3 veckor på park och idrott med karoline. Fast jag måste säga att när jag jobba i parker och så var det ass kul. Redan andra veckan körde jag på nen nästan med elbilen (A) sen veckn efter krockade jag på en stolpe, höm.  Som tur var att jag hade karolin att jobba md, hade varit trist att jobba själv faktist. Vi hade iaf ass kul tyckte jag :D Nu är jag ledig, har varit med daniel mycket den här evckan, han har sovit hos mig när mina föräldrar var borta. och så har vi badat och så på kvällarna mysigt :)   fÖRRA feedan blev det först tjej kväll hos sara. riktigit mysigt.  drack lite och så . sen åkte vi raggarbil till stora sunby på fest, och där träffade vi på daniel och en massa då :D Det blev en jävligt lyckad kväll, shit vilken tur det blev ut då haha. Jag har aldirg varit så rädd förut. Han körde och drack nåt och rökte samtidigt. hmm.. tack för dne kvällen bruds <3
Igår solade jag med eve och sara och fillipa i vilsta, stekte som fan :) tyvär ska vädret bli dåligare nu men men, får väl bli solarium innan jag och daniel börjar vårt vad snart :)  Shit flyttar om en månad med, sjukt asså.

men men är hemma hos daniel nu, han är ute med marcus och kör bil, jag kände inte för att påka runt med  dom ikväll. Så ska ta dte lungt hos honom och titta tv och vänner ofcourse :)  I måndags var det 7 månader mellan oss, visst har det gått fort? det känns inte alls som 7 månader .  nej ska kila upp och säga hej till hans föräldrar som kom hem nu :)

Daniel du betyder massor för mig! Glöm aldirg det, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0