Blev inte som planerat.

Gårdagens kväll började ganska sent först hos Lina.
Jag och eve cyklade dit tillsammans, satt där ett tag sen vidare till stan där vi hoppades på att hitta en fest men nepp. Blev sittandes på stan ett tag med alla andra tjejer med. Efter ett tag tröttnade vi så vi åkte hem, och då ringde älsklingen mig så vi låg och prata ett tag :)  Idag ska jag hem till daniel, ska bli mysigt tänkte stanna där till måndag.
Så pappa skjutsar ut mig senare under dan.

Fan fan fan, lina och vi tjejer har pratat om att åka på kryssing men hoppet är typ borta, vi har verkligen ingen vuxen som vill hänga med typ, nu hänger på min mamma bara, men vilken föräldrer vill åka på kryssing med sin dotter och hennes kompisar?  Inte så många tror jag.

  Längtar tills att träffa dig älskling.
Du är helt underbar daniel, du är det bästa som har hänt mig!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vill verkligen på kryssning :(

2008-08-09 @ 12:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0