andra dan i skolan



och jag har redan tröttnat, men vad fan det är ett år kvar, det ska man ju bara klara.
Denise har ju tagit körkotet nu så vi var ute en sväng idag sen har det bara rullat på, men fan schemat älskar jag! Jag går inte alls länge om dagarna, till typ 2-3, fast 6 på måndag men men..

Bilderna är från å-festen andra dan, jesper, becka, linus, nettis, och jag och daniel var hemma i min farmors lägenhet och drack lite sen efter det blev det krogen för min och daniels del, jesper han ko,m inte in :/
Men han var ju med där inne på fredan iaf. Då var perra och julia och malin å massa andra med.

iii, ska träffa älskling idag, längtar jätte mycket efter honom,
önskar han bodde inne i stan så man kunde vara hos han, får hoppas att det blir snart.

äkta kärlek,
det går inte att få fram tillräkligt med ord hur mycket jag älskar dig
28/12-07<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0