å-festen

Idag drar å-festen igång igen,
imorn ska jag eventuellt till perra med kim,jesper och malin och alla, och daniel ofcourse :)
förfesta sen till krogen nånstans. Ska bli riktigt kul den här helge, och på lördag kommer lisa, becka och massa andra till mig sen drar vi väl ut :)

& på måndag börjar skolan, suck!
Nehe vad ska man göra ikväll? det är värsta blås vädret ute och allt. Eve och dem skulle på fest men vete tusan om jag orkar hänga med ut, blir nog en hemma kväll ikväll med telefonen bredvid mig ;) Måste prata med älsklingen såklart.

måste bara tilläga att jag älskar dig daniel jätte mycket.
& det ska bli helt underbart att träffa dig imorn och sova med dit i helgen det är verkligen
det bästa som finns att vakna vid din sida på mornarna. Du betyder jätte mycket och du
är det bästa som har hänt mig <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi japp =)

Ja just det märket kan man alltid räkna m.

Ha d fint =)

2008-08-15 @ 07:44:59
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0