två dagar kvar på praktiken.

Imorse när jag vaknade var jag jättetrött, orkade inte gå upp men jag kom upp iaf. Det är ju trots allt bara 2 dagar på praktiken, det klarar jag ju.  Efter skolan så tränade jag på Natilus sen åkte jag hem bara.
Har pratat lite i telefon med Johanna söderlund <3
Pratade om en massa som har hänt och är jobbigt. Jag håller med dig totalt gumman.

Kom på att jag har saker som ska lämnas in te skolan nästa vecka, ska ta ut fakta om solkraft och nåt. Men jag förstår seriöst ingenting jag hatar verkligen natur. Det är verkligen inte min starka sida.  Men daniel redvisade samma sak som jag nästan ska göra, så han kan nog hjälpa mej när jag träffar han på fredag hoppas jag. Det känns som att jag kommer ge upp när som helst.

igår hände det inte mycket, var på praktiken åkte och tränade efter sen åkte jag hem, gick ut och gick en stund med Eve och carro och pratade en massa. Vädret just nu är ju inte det bästa heller, det suger verkligen. Vart tog vår vädret vägen? Ena stunden är det 14+ute och en vecka senare snar det som fan.
Åhh jag hatar kyla och snö, ge oss vårvädret tebax nu!
Jag börjar räkna ner nu oxå, åker ju till underbara Rhodos om exakt 7 veckor, det är mycket men dem här veckorna kommer gå jätte fort hoppas jag. Vi är redan i mitten av April ju.

Helgen blir för övrigt lugn, Sofie ville festa men jag äter fortfarande Pencelin så det går tyvär inte. Ska träffa älsklingen & på lördag ska jag åka in te stan och Träffa Lisa Classon <3
Ska bli trevligt, har inte sets på en månad elr mer tror jag. På kvällen kommer älsklingen te mej, ska ut och äta nåt tänkte vi och hem o mysa sen. Ska jobba på hotellet på söndag morgon, Äntligen!
Jag kommer nog att vara på håkans hotel var 3 vecka elr nåt, ska bli kul.

Ska plugga klart nu,
jag älskar och tänker på dig daniel hurtig <3


Kommentarer
Postat av: Johanna Söderlund

jag älskar dig !:)

2008-04-09 @ 20:42:11
URL: http://barajohannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0