Sommar ?

Det var längesen jag skrev här nu, jag har varit mycket med älsklingen och har inte direkt kännt för att setat vid datan i det finna väder som har kommit nu,

det har inte hänt så mycket, har varit mycket i stora sunby med älsklingen och så mest. Vi har bara tagit det lungt om dagarna :D

Nu i helgen så var jag, älsklingen, jesper och becka på tatueringsmässa i norrköping hela dagen. Det var kul att se, jag har mina funderingar om jag ska tatuera mej nån ggn, men jag tror inte jag vågar, men det skulle vara snyggt med nått kanske. Daniel ska tatuera in en skorpion på armen med hans födelsedatum å det. Sen säger han att han ska tatuera in sitt namn på ryggen, jag tror det blir snyggt :)
Han tar ju snart studenten med, måste köpa en present te honom snart. Jag vet precis vad jag ska köpa=)

Nu är det typ bara 25 dagar kvar tills jag åker till RHODOS. Fan vad jag längtar. Det ska bli så skönt att komma ifrån eskilstuna, men jag kommer ju att sakna daniel så otroligt mycket. :/

Imorn är det även valborg, ush jag kommer ihåg förra valborg, den sög. Hoppas den här blir betydligt mycket bättre iaf.  Det blir nog att vi är hemma hos daniel kanske får se .

ska fika med johanna idag oxå, sen kommer älsklingen & sover hos mej ikväll, myssss <3

/ världens lyckligste Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0