hemma hos älskling

Och han sover som vanligt medan jag sitter här :( han sover ju så jävla länge! Och jag är pigg och hungrig som fan nu hahah. Men måste vänta på han ju.
Igår var jag på stan med carro sen kom eve å då såg vi E.M.D ni vet danny, matias och snygg erik!
Seriöst, fan vad snygga! jag och Eve höll på att dö :)
Dem spelade ju på lotus igår kväll, och jag var tyvär inte där. Har inte fyllt 18 än :/ men om 2 månader så är jag det typ.
Lisa var ju ute såg jag, hoppas du hade kul :)

Så för min del blev det mys igår hos daniel, spanade film och sådär. Hans bror ville få med oss ut och spela basket men det kände vi inte direkt för att göra haha =)

Idag ska vi hem te min morbror och fira hans partner, som fyller år. Så det blir god mat ikväll och efterrätt och sånt. För håkan är så jävla bra på att laga mat.
SOver hos mamma ikväll med älsklingen oxå <3

Funderar på om jag ska väcka älsklingen elr om han ska få sova ut.. hm..
har inget att göra heller nu. 
  Erik, danny och Mattias på lotus igår.

Kommentarer
Postat av: lisa

ja jag hade skit kul =)

2008-04-06 @ 00:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0