Börjar undra vilka som verkligen är mina kompisar.

Ja det kan man ju verkligen undra.
Nu skulle det passa perfekt att åka härifrån, lämna eskilstuna och åka nånstans långt bort! Jag tar gärna med mej daniel och är borta i 2 månader. Då slipper jag få höra det ena och det andra varje jävla vecka.
Jag tar med mej daniel för att koppla av, för han gör så att jag kopplar av och dessutom skulle jag inte klara mig utan han sålänge. Klarar knappt 4 dagar utan honom.

men vilka är mina kompisar? Kompisar ställer upp för varandra och finns där för varandra, och dem sviker defenitivt inte varandra. Det känns som att du har gjort det, vill få ut mej allt som jag har att säga men det går inte.
Jag vet att det aldrig kommer bli som förr, visst vi hade så kul! Men jag är glad över att det inte är så längre, hade ångrat så mycket då.

Jag hade aldrig gjort så som du gör
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0