äntligen helg.

Idag är det äntligen helg, har längtat så mycket. Har inte träffat daniel nåt i veckan för jag har ju haft praktik :( Men idag ska jag sova över hos honom och mysa framför en film =)

Var med Carro igår hos mej, vi gjorde inget speciellt, kollade lite tv och pratade en massa bara.
Ganska skönt att inte göra nåt.


Det är verkligen sjukt hur mycket en person kan ändras så mycket, jag känner verkligen inte igen dig längre.
Jag förstår inte vad du tänker med och håller på med. Du bara skiter i allt just nu.
Att festa är inte mycket viktigare, man behöver inte dricka varenda helg. Varför inte ta det lungt?
Jag har totalt ändrat uppfattning om dig nu. Jag förstår inte att man  kan förändras så här mycket.
Du kommer inte ha oss kvar till slut så som du beter dig.
Sluta tänk på dig själv och tänk på andra runt omkring dig istället.  Allt handlar inte bara om dig.

jag är verkligen besviken  och trött på dig, och jag är inte den enda som är det.


Kommentarer
Postat av: CArro

vem är det om emelie :o ?

2008-05-03 @ 04:15:19
URL: http://metrobloggen.se/blondcaarroew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0