1 April

Vet du hur jäkla söt du är när du ler? För det är du. Det pirrar i kroppen varje ggn jag pratar med dig, träffar dig elr när jag messar med dig. Det går inte att förklara med ord hur mycket jag älskar att umgås med dig, att ligga under täcket med dig och mysa framför en film. Finns typ inget bättre älskling. Och alla söta kommentarer du ger mig hela tiden, ingen annan kille har tidigare sagt så till mej, att han älskar mig elr att han visar att han gör det. Jag har aldrig fått höra såna fina kommentarer av någon annan än dig! Och det är det som gör dig så speciell, jag är glad över att det blev du och jag sen, fast det inte var tänkt så.

Du ska iaf veta att jag älskar dig Daniel, & jag är endast din så länge du vill ha mej  =) Och det hoppas jag blir länge <3

ja du e d bästa som har hänt mig, min kärlek till dej går inte å beskriva me ord! ja skulle inte veta va ja skulle ta mej till om nåt hände dej<3 de e helt underbar å d e dig jag älskar<3 att kyssa dina läppar är det bästa som finns! å ja älskar att mysa me dig under täcket å bara få hålla om dej<3 JAg Älskar dig Emelie Dahl <3

image35



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0