Torsdag

Just nu sitter jag bara hemma, var i skolan idag från 9-11. Pratade lite om mitt program för 9:orna.
Det är så tråkigt väder ute, hatar det :/ vill inte ha kallt ute, vill inte ha vinter än. Jag vill bara ha sommar, ENDAST SOMMAR :) 
I måndags så tog jag det lungt, och i tisdags shoppa jag skor och träna med Jesscia :) & igår var jag på stan med Sofie hela eftermiddan, vi hade en hel del att prata om (: <3

I helgen blire vänner och så Vd nå dag. Hoppas det blir imorn så jag kan vara med Becca och Lisa på lördag <3
är sugern på att festa, känner att jag kan behöva det,

betyder inte jag någonting för er? för isåfall får ni börja bevisa det,
jag börjar bli så jävla trött på det här.

you make me smile :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du betyder allt

2007-12-14 @ 02:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0