vänskap

Vänskap för mig betyder oerhört mycket.

Mina vänner är det bästa som någonsin har hänt mig. Dem finns där i alla lägen för mig och stöttar mig vad som än händer. Skulle aldrig klara mig utan er, hoppas ni vet det!
SÅ roligt som jag tillsammans med er, så mycket vi skrattar tillsammans . Obeskrivligt <3
Ér kommer ag alltid att behålla, för det är ni som gör mig så lycklig och glad och så att jag kommer till skolan med ett leende ( nästan varje da).

GLÖM aldrig att jag finns här för er brudar! Ni kan alltid ringa mig om ni behöver prata om nåt.

JAG ÄLSKAR ER !


Fan vad skönt det ska bli med jullov imorn, har längat och längtat!
imorn blire stora sunby sen sova kvar där. å Kankse stan me MArre och Jesscia på torsdag, längesen man träffade er tjejer :/

 LÄNGTAR TILL NYÅR ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0