Vänner, ni är bäst <3

Hejhej !

Var nyss hemma hos Carolin björk min vän det <3
När jag var med dig nyss så dök massor av minnen upp tillsammans med dig. Vi har haft det lite sådär du & jag. Vi hár varit på väg att glida ifrån varandra några gånger, men det har alltid fixat sig. Förra året du och jag carro, fan va skoj vi hade. Hela jullovet när vi var varje dag i 2 veckor. Obeskrivligt.
Du har alltid varit min bästa vän, som stöttat mig genom allt.
Glömmer aldrig när du sov hos mej förra sommaren och vi skulle träffa totte och sam utanför mej klockan 3 på natten! Mamma hade fan dödat mej om hon visste att vi smet ut haha :D  & när vi satt hela nätterna och var inne på datan, kul har vi haft iaf :) <3

du, du var min första kärlek. Han som jag älskade jätte mycket.
Han som älskade mig för den jag är.
Det är snart ett årsen som jag träffade dig för första gången, kan knappt fatta att det har gått ett helt år.
Jag minns precis allt, som har hänt det här året. Alla minnen med dig, men nu är dem slut.
Jag försöker glömma allting med dig, men jag har insett att jag kommer nog aldrig göra det.
Jag förstår inte hur du tänkte den dagen, jag som ville & trodde att vi skulle kunna umgås och ses som kompisar men det kommer nog aldirg att funka. För jag blev ledsen, ledsen över det som du gjorde. Jag skulle aldirg gjort samma sak. Men du gör vad du vill..

Minnena kommer alltid att leva kvar :/


Tjejer ni är fan det bästa som finns i mitt liv! Ni finns alltid där för mej, jag älskar
er alla lika mycket! Ni vet vilka ni är ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0