tack för en trevlig helg <3

Hej alla där hemma :)

sitter hemma på datorn just nu hos Pappa. I fredags bowlade jag med lite folks, men aa jag va inte så bra haha :/ efter det så var jag med Viktor :) Mycket trevligt.
I lördags kom lisa classon ( min barndomskompis) till eskiltuna, så vi var på stan och julhandlade hela dagen :D kul att träffa dig ju! <3
Runt 6 tiden kom rebecka, jonte och oskar te mej. Vi var hos mej ett tag bara, sen käka vi pizza och drog till VD. Jag och rebecka hade slagit vad om att det skulle gå mkt fortare att ta bussen te stan ´än att gå till han, men killarna i´gick, och jag & rebecka fick skjuts av min mamma(A) haha fan va förvånade dem blev sen :D ´Kul vare iaf..

Sen gick vi te vd senare på kvällen och drack lite där bara (: det var faktist kul.

Kan inte fatta att det är ett nytt år om 3 veckor, vad fan har man har gjort det här året?
Känns som att jag inte har gjort så mycket :S

Kul att träffa dig Rebecka lantz i lördags :D <333

ska kila nu, puss <3

Kommentarer
Postat av: becca

tack desamma älskling.

2007-12-10 @ 20:21:03
Postat av: becca

tack desamma älskling.

2007-12-10 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0