Jullov, klä julgranen ikväll (:

heejsan!

äntligen, äntligen så har man fått jullov. Har längtat sen höstlovet tog slut fan. Har börjat bli ganska skoltrött, orkar inte med vissa lektioner ibland men orka ha massa frånvaro och inte få nå pengar då? neej tack.
Igår efter skolavslutningen så käka jag lunch me min älskade farmor <3 Sen drog jag mot Carro å var där en stund. Lite senare åkte jag ut te stora sunby å stannade kvar där över natten :) var med några hos en kille som heter marcus. Mkt trevligt var det iaf =)

Idag träffade jag marre,jesscia och bea på stan en stund, kul att träffa er. inte så ofta man träffar er :/
måste ses oftare <3

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt med familjen, ska ta fram julgranen och julpynta lite ;)
Imorn kväll hoppas jag att jag är med Sofie ska bli riktigt nice gumman :) <3

Sjukt att det är julafton om bara 4 dagar, och ett nytt år om typ 10 dar!
Vad händer på nyår gott folk? festa :)?

//pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0