30/12-07

Hejhej =)

Nu har julafton vart, och nöjd blev ja över presenterna.
Har shoppt med Sara, eve och johanna i veckab och även carro :)
Fan vad jag älskar er tjejer, det ska ni veta <3

Imorgon är det sista dagen på det året :/
Jag och Carro satt och pratade om alla minnen det här året, som har varit helt underbara.
 Jag kan inte fatta att det är ett nytt år snart! HELT SJUUUKT!  Men jag kommer minnas det, för jag har haft såna otroligt roliga dagar med vännerna och så. Glömmer aldrig!

i fredags var jag med hurtig, kolla film och så käka vi pizza =)
på lördag var jag med Carro, sen drog vi te stora sunby och umgicks med mattias och daniel :)
Mycket trevligt <3

Imorn blire festa med bla Daniel, Marre och Jessi <3
GOTT NYTT ÅR !=)

du är söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0